Huisregels

Huisregels Oh!Lijf


Bij Oh!Lijf streven we naar een vertrouwensband, daarom hanteren wij een aantal huisregels.

Bij Oh!Lijf vinden wij het belangrijk dat elke klant optimaal kan genieten van de behandeling. Wanneer je een reservering maakt bij Oh-Lijf ga je automatisch akkoord met de huisregels. Om kwaliteit en persoonlijke aanpak te garanderen, werken wij uitsluitend op afspraak.

  • Afspraken worden telefonisch, via onze online agenda op de website of in het salon gemaakt.
  • Wanneer je een afspraak boekt via onze online agenda, of je bent een nieuwe klant vragen wij een vooruitbetaling van 50%
  • Je krijgt elke gemaakte afspraak bevestigd via mail.


Bereikbaarheid via telefoon en mail

Wij streven ernaar dezelfde dag terug te bellen of te mailen.I.v.m. vakanties of opleidingen/trainingen kan dit wel eens 1 dag later zijn.


Parkeermogelijkheden

Parking Bergstraat 30 minuten gratis parkeren met gebruik van de blauwe schijf. 

Parking Cultuurplein 2h gratis parkeren met blauwe schijf  (2 min wandelafstand)

Parking Vlinderstraat onbeperkt gratis parkeren (6min wandelafstand)


We beginnen graag op tijd

Om lange wachttijden te vermijden, vragen we om je afspraak tijdig in te plannen. Omdat we iedereen proberen te behandelen binnen de afgesproken tijd, vragen we je om tijdig op de afspraak te verschijnen. Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is. We verwachten je 5 min voor aanvang van je behandeling. 


Je komt te laat

Komt het toch eens voor dat je later op je afspraak gaat zijn, gelieve ons dan tijdig te verwittigen. Indien je later bent, zijn wij genoodzaakt om jouw behandeling in te korten, dit uit respect voor de volgende klant. Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief goed einde te brengen, zal de afspraak naar een ander tijdstip verplaatst worden. Hou er rekening mee dat dit niet altijd op korte termijn in te plannen is. 

De behandeling zal wel voor de helft in rekening gebracht worden.


Annuleren van jouw afspraak
  • Wij werken uitsluitend op afspraak en met een nauwkeurige planning.
  • Wenst u toch uw afspraak te herplannen, gelieve dan minstens 48u op voorhand telefonisch contact op te nemen op 0497/631 550
  • Annuleren van je afspraak kan niet via WA of facebook messenger!!!!!
  • Bij laattijdige verwittiging of het niet aanwezig zijn op uw afspraak zijn wij genoodzaakt een vergoeding aan te rekenen van 30€ per half uur. Indien je een afspraak op maandag hebt en deze wilt herplannen, dien je dit uiterlijk voor vrijdag 15.00 uur door te geven..
  • Bij een No Show wordt de geplande behandeling voor de helft gefactureerd, je ontvangt deze factuur per post en e-mail. Bij een herhaling zullen de gehele behandelkosten in rekening gebracht worden.


Jouw cadeaubon
  • Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 12 maanden. Op de dag van de behandeling dien je uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet je deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed. Verloren of gestolen cadeaubonnen worden niet vergoed.
  • Bij een No Show met een cadeaubon wordt de bon geannuleerd. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld. De cadeaubon is persoonlijk en kan niet doorgegeven worden aan derden.


Gratis gezondheidsgesprek/bodyscan of opvolging nutrition
  • Een gezondheidsgesprek, bodyscan of een nutrionopvolging zijn klantgerichte service die Oh!Lijf aanbiedt en zijn alleen gratis wanneer je jouw afspraak nakomt. Wanneer deze afspraken niet tijdig worden geannuleerd of bij niet verschijnen op de gemaakte afspraak wordt er €35,- in rekening gebracht.


Betalingen

Betalingen gebeuren met bancontact  of cash en meteen na afloop van de behandeling. Producten worden pas meegegeven indien het volledige bedrag betaald is. Het kan gebeuren dat er een voorschot gevraagd wordt.  (Vb. bij boeking van grote behandelingen of klanten die in het verleden meerdere keren hun afspraken niet nakwamen.) Na betaling van het voorschot wordt de afspraak vastgelegd.


Contra-Indicaties:

In het belang van de gezondheid van al onze klanten en specialistes stellen wij het op prijs als je bij een besmettelijke ziekte jouw behandeling wilt verzetten en ook bij de intake eventueel contra-indicaties, medicatie, ziekte of allergieën wilt doorgeven.


Een onverhoopte allergische reactie

In geval van een (onverhoopte) allergische reactie van producten van Oh!Lijf dien je contact op te nemen zodat jouw huid een nieuwe analyse/scan kan ondergaan om de allergie te constateren. Indien er sprake is van een reactie welke product- gerelateerd zou kunnen zijn, vul je een klachten allergieformulier in. Zonder dit formulier kunnen wij het product niet terugsturen naar de leverancier.


Retourneren/Ruilen van jouw product

Retourneren of ruilen van bij Oh!Lijf  aangeschafte producten kan alleen binnen 8 dagen na aankoop mits voorlegging van de aankoopbon en mits het product ongeopend en/of ongebruikt is. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.


Jouw tevredenheid
  • Wij stellen het zeer op prijs als je eerlijk aangeeft wat je van ons verwacht én wat je wel of niet prettig vindt. Dit komt jouw behandeling ten goede doordat wij beter op jouw wensen en behoeften kunnen inspelen.
  • Uiteraard horen wij het heel graag als je tevreden over ons bent. Een referentie of aanbeveling op onze website/social media achterlaten is dan ook de kers op de taart.


Heb je een klacht of ben je ontevreden?

Ook wanneer het eens niet goed is, zien wij jouw mening graag tegemoet. 

Wij werken samen als een team (wij in de behandelruimte, jij thuis) om jouw huid en lichaam in de best mogelijke conditie te krijgen en te houden. Wanneer het toch eens mis gaat, laat het dan weten zodat wij de best mogelijke oplossing kunnen voorzien voor het probleem of jouw klacht.


Privacy

De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met toepasselijke wet- en regelgeving op het gebied van privacy. Je gegevens worden gebruikt voor onze dienstverlening en om via e-mail of via een vergelijkbaar systeem onze nieuwsbrief te sturen. Jouw persoonlijke gegevens worden door ons niet verstrekt aan derden.


Huisregels
keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x